LOTTO kolejny raz marką Wysokiej Reputacji

Premium Brand (marka Wysokiej Reputacji) to jedyny projekt marketingowy w Polsce, którego celem jest wsparcie w działaniach promocyjnych marek i firm o wysokiej reputacji. Podstawą Premium Brand jest badanie reputacji, które realizowane jest raz do roku. Uczestnicy projektu otrzymują na zakończenie profesjonalny raport z wynikami badania. Te marki i firmy, które uzyskały wynik powyżej ustalonego progu, otrzymują również certyfikat Marki Wysokiej Reputacji Premium Brand.

Podczas uroczystej gali Premium Brand 2019 uhonorowano także wyróżniające się marki i firmy, które według respondentów są najbardziej wiarygodne i cieszą się najwyższą reputacją. Oto lista laureatów w kategorii:

Marka lub Firma Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019

Drutex
Lotto
Apap
Naturalna woda mineralna Cisowianka
Europejski Fundusz Leasingowy
Goplana
Oranżada Hellena
Ibuprom
Inpost
Nestle Pure Life
Oponeo
Polpharma
RTV EURO AGD
Śliwka Nałęczowska

-Ta nagroda potwierdza, że potrafimy pozyskiwać zaufanie naszych klientów, dając im w zamian radość i dobrą zabawę oraz wnosząc dużo dobrego w dziedzinie sportu i kultury – powiedziała Anna Niedziela-Strobel, dyrektor promocji i PR, Totalizatora Sportowego, dziękując za nagrodę.

Anna Niedziela-Strobel, dyrektor promocji i PR, Totalizatora Sportowego

Respondenci biorący udział w badaniu w ocenie kierowali się poziomem zaufania społecznego, zaangażowania, działalności publicznej oraz wiarygodności wytypowanych osób. Odpowiadali również na pytanie o ich wizerunek medialny, biorąc pod uwagę dominujący rodzaj treści – pozytywne i negatywne. Na podstawie udzielonych odpowiedzi został utworzony wskaźnik reputacji Premium Brand, przyjmujący wartości od 0 do 100

Marki i Firmy Wysokiej Reputacji Premium Brand 2019

PremiumBrand jest niezależnym rankingiem reputacji marek w Polsce. Postrzeganie marki oceniane jest na podstawie badań wśród użytkowników i społeczeństwa w wymiarach zaufania, gotowości do rekomendacji, przyjemności korzystania, lojalności, popularności i odpowiedzialności społecznej.

Comments are closed.