PKO Bank Polski partnerem medialnym zgrupowania Legii w Dubaju

Największy polski bank i sponsor tytularny Ekstraklasy, czyli  PKO Bank Polski został partnerem medialnym zgrupowania Legii Warszawa w Dubaju, które odbywa się w dniach 6 – 22 stycznia 2021 r.

Legia Warszawa wspólnie z PKO Bankiem Polskim przygotuje ekskluzywne formaty video, które w atrakcyjnej formie przybliżą kibicom przebieg przygotowań piłkarskiego Mistrza Polski do najważniejszej części sezonu 2020/21 odbywających się na obozie w Dubaju.

Zaplanowane w dniach 6 – 22 stycznia zgrupowanie odbywa się w kompleksie Jebel Ali Beach Hotel, który jest wyposażony w profesjonalną infrastrukturę sportową i pozwoli na kompleksowe przygotowanie zawodników do nadchodzącej rundy.

– Kibice tęsknią za swoimi bohaterami z boiska i wspólnie przeżywanymi emocjami. Legia Warszawa i PKO Bank Polski zapraszają do obserwowania wyjątkowego zgrupowania legionistów, które pierwszy raz odbędzie się w Dubaju. Zaprezentujemy unikalne, zakulisowe materiały, a kibice będą czuć, jakby byli na miejscu razem z Arturem Borucem i pozostałymi zawodnikami, mimo że Warszawę i Dubaj dzieli aż 6,5 tysiąca kilometrów – mówi dyrektor komercyjny Legii Warszawa Paweł Kokosza.

Kontent będzie publikowany na stronie Legia.com, w aplikacji Legii oraz profilach klubu w social mediach: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i TIK TOK. Legia Warszawa jest najchętniej obserwowanym klubem sportowym w Polsce z bazą około 2 mln użytkowników.

Patronat medialny PKO Banku Polskiego podczas zgrupowania w Dubaju to kolejny etap współpracy obu podmiotów.

Comments are closed.